Kitörhet a háború a Facebook és a YouTube között, a zenei kiadók robbanthatják ki
A Bloomberg úgy tudja, a Facebook több nagy zenei kiadóval is tárgyal, hogy az előadók hivatalos videóklipjei felkerüljenek a Facebook Watch-ba.
A Bloomberg úgy tudja, a Facebook több nagy zenei kiadóval is tárgyal, hogy az előadók hivatalos videóklipjei felkerüljenek a Facebook Watch-ba.
A Facebooknál egyelőre csak a "belső tesztelés" folyik, de ha minden jól megy, hamarosan a Messengeren keresztül is nézhetünk majd videókat másokkal együtt, egyidőben, távolról is.
A legfrissebb hírek szerint a Facebook nem állna meg a táblagép méretű otthoni okosközpontnál, ennél nagyobb termék piacra dobását is tervezgeti.
Hosszú ideje kísérletezik Watch nevű felületének széles körben való bevezetésével a Facebook. Amerikában régóta működik, s most itt a bejelentés: rövidesen mindenhol máshol fog.
A hírek szerint már nyáron elindíthatja Watch szolgáltatásán belüli, kifejezetten híradós anyagok publikálására és követésére alkalmas felületét a Facebook.
A Facebook egy hasznosnak tűnő újítást tesztel az androidos alkalmazásán, ami rosszul is elsülhet: jó előre, a háttérben lehetne videókat letölteni, hogy aztán akkor is lehessen azokat nézni a közösségi oldalon, ha nincs netkapcsolat.
Jövőre az Apple-höz hasonlóan 1 milliárd dollárt költene videókra és sorozatokra a Facebook, az amerikai felhasználók pedig a héten már el is kezdhetik tesztelni a helyet, ahol megjelennek majd a méregdrága műsorok.
A legnagyobb zenekiadóknak több száz millió dollárt kínál a Facebook, de nem a Spotify babérjaira tör: ezzel csábítaná a YouTube-tól a videósokat, akik így bármilyen zenét és bárhogyan használhatnak a felvételeikhez.
Teljesen egyértelművé vált, hogy a Facebook azt szeretné elérni, hogy amit eddig a YouTube-ra töltöttek fel, azt mostantól a közösségi oldalra tegyék – ezt egy új videós felület bizonyítja, amelynek fontosabb lehetőségei nagyon ismerősek valahonnan, és még fel is vannak turbózva.